Als klant kan je rekenen op onze tevredenheidsgarantie, want wij zijn pas tevreden, als jij dat ook bent. Zo kan het gebeuren dat je bestelde pakket niet helemaal is wat je wou. Daarom heb je bij Tuinhuisstore de mogelijkheid om je pakket 30 dagen lang te retourneren.
-
Retour van online bestellingen *
- Een retour van je online bestelling via onze webshop doe je steeds via je persoonlijke online account. Deze maakte je aan bij je online bestelling.
- Ben je je paswoord vergeten? Geen nood! Het terugbrengen van je geretourneerde artikelen kan via de klantendienst of met de post. Aan jou de keuze!
Volg steeds deze 7 eenvoudige stappen:
- Log in op je account. Je vindt de link bovenaan rechts op www.Tuinhuisstore.be.
Je login bestaat uit het emailadres, waarop je de mails i.v.m je bestelling ontving, en een zelfgekozen paswoord.
Ben je je paswoord vergeten? Vraag dan een nieuw aan! - Ga naar de sectie "mijn bestellingen". Gebruik de link in het linker menu van je "mijn account" pagina.
- Kies de bestelling waarvan je 1 of meerdere artikelen wil terugsturen. Voor ieder artikel maak je een nieuwe retour RMA aan.
- Onder elk artikel vind je de link "retour aanvragen". Klik hier op en vervolledig alle gevraagde info:
- De hoeveelheid die je wil terugsturen.
- De reden van retour (voeg een foto toe bij beschadiging). - Selecteer hoe je de goederen aan Tuinhuisstore wil terugsturen: via post of door een door ons geregeld transport.
- Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met verdere instructies en documenten om bij de verzending te voegen. Mogelijks duurt dit 1 dag alvorens je de info ontvangt.
- Bij terugsturen van de goederen, betalen wij binnen de 7 werkdagen via overschrijving het aankoopbedrag terug. Dit uiteraard na ontvangst van de retour.
-
Meer dan 1 artikel terugsturen *
Herhaal dan bovenstaande stappen 1 tem 6 voor elk artikel dat je wenst terug te zenden.
Je mag verschillende artikelen in 1 doos samenvoegen op voorwaarde dat de nodige documenten zijn bijgevoegd.
* Op alle retours zijn dezelfde voorwaarden van toepassing:
- Het artikel is niet gebruikt
- Het artikel is onbeschadigd (tenzij ten gevolge van het transport)
- Het artikel bevindt zich in de originele verpakking
- Je bent in het bezit van een Tuinhuisstore bestelbon
- Multimedia, textiel, geschenkdozen en babyartikelen worden niet omgeruild.
Let op! Gratis retourneren is alleen mogelijk via de klantendienst of indien je beschadigde, defecte of verkeerde artikelen wenst terug te sturen. Indien je beroep wil doen op je verzakingsrecht (je hebt je bedacht of artikel is niet zoals je had verwacht), dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.